WERKEN BIJ B-CLOSE
SAMEN BOUWEN WE AAN EEN SUCCESVOLLE WERKOMGEVING
SAMEN BOUWEN WE AAN EEN SUCCESVOLLE WERKOMGEVING
Onze samenwerking met internationale merken zorgt voor een unieke synergie & kwaliteitsgarantie!
Onze medewerkers bepalen het succes van B-CLOSE. Zij maken het verschil bij klanten, zowel door een snelle respons als een hoogstaande service en goed advies. B-CLOSE besteedt daarom veel aandacht aan de ontwikkeling van haar medewerkers. We creëren een omgeving waarin betrokken, geïnspireerde medewerkers goed kunnen functioneren, en verantwoordelijkheid en initiatief kunnen nemen.
De uitdagingen bij B-CLOSE zijn groot en talrijk. De dynamiek, zelfstandigheid en bijhorende verantwoordelijkheid zorgen er voor dat ik dagelijks met plezier en vol vertrouwen aan de slag kan.
Luc Verstraeten, Regional Service Manager, Antwerpen & Limburg B-CLOSE
Good people management beschrijft hoe we bij B-CLOSE met onze mensen omgaan. Het begint met een inspirerende en professionele werkomgeving. Alle medewerkers hebben hierin duidelijk de doelstellingen van de onderneming voor ogen, en begrijpen hoe ze daar vanuit hun eigen functie aan bij kunnen dragen.
Daar hoort ook bij dat mensen de verantwoordelijkheden krijgen, en waar nodig hun competenties kunnen ontwikkelen via training of coaching, om de eigen functie zo goed mogelijk uit te voeren.
Die training gebeurt zowel in regionale groepjes (persoonlijk en op maat, met een beperkt aantal deelnemers) als nationaal. We werken daarvoor samen met gecertificeerde lesgevers (Sigma, VCA …) die de opleidingen intern bij B-Close of op een externe locatie organiseren.
Onze mensen dragen de B-CLOSE missie uit:
Het intern transport van onze klanten verbeteren door als één gezamenlijk team maatwerkoplossingen te realiseren.
Eric Maertens, Managing Director, B-CLOSE nv/sa
Regelmatig teamoverleg binnen afdelingen zorgt ervoor dat er niet alleen aandacht is voor wat er binnen een functie gebeurt, maar ook tussen functies in het bedrijf. Performance management is het systeem binnen B-CLOSE om dit in de praktijk te brengen.
Performance management is een continu proces dat elke medewerker richting geeft over wat er verwacht wordt (door individuele scorecards) en over hoe dit bereikt kan worden (door aandacht voor gedrag, competentieontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling). Beiden gaan hand in hand om tot gemotiveerde, goed presterende medewerkers en tevreden klanten te komen.
Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.