Ook in moeilijkere tijden stellen we bij B-CLOSE alles in het werk om onze klanten een optimale service te bieden. Wanneer een heftruck plots dienst weigert te leveren, kunnen we snel schakelen en het euvel in een beperkte tijdspanne verhelpen. Dat bleek afgelopen week bijvoorbeeld het geval bij een van onze klanten.
Een van onze techniekers werd afgelopen week door een aftersales klant gealarmeerd met het nieuws dat zijn heftruck niet meer werkte. Elders kreeg de klant geen antwoord, terwijl hij de heftruck dringend nodig had voor een zeer specifieke job.
Na het horen van dat nieuws konden we bij B-CLOSE snel schakelen: een van onze medewerkers ging ter plaatse, maakte een site survey op, vond een geschikte heftruck in ons magazijn en verkocht de machine. Van zodra het salesproces was afgerond, bracht een van onze techniekers de machine volledig in orde. Niet veel later pikte de klant de heftruck op met zijn eigen vrachtwagen. Intussen was onze technieker ter plaatse bij de klant om de klem meteen te monteren wanneer de vrachtwagen met de heftruck aankwam. Zo kon de klant op het einde van de werkdag opnieuw aan de slag met zijn nieuwe heftruck!
In een beperkt tijdsbestek – in nog geen 10 uur tijd (!) – stelden we een diagnose, voerden we een site survey uit, stelden een offerte op, besloten de verkoop en stelden een dossier op. Ook vond er grondige voorbereiding, levering, montage én indienststelling plaats. Het eindresultaat? Een tevreden klant én een trots B-CLOSE team.
Ook tijdens de coronacrisis blijft B-CLOSE bereikbaar via alle gebruikelijke kanalen.
Heb je vragen of bemerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren via info@b-close.be
Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.